سوالات متداول

مزیت تبلیغات در تلکسیران چیست؟

  • خبری بودن تلکسیران: به دلیل داشتن مخاطبان میلیونی که روزانه اخبار را از طریق سایت های خبری رصد و پیگیری می‌نمایند.
  • طیف متنوع مخاطبان تلکسیران: کارآفرین ها، بازرگانان، پژوهشگران، مردم عادی و خانواده ها، همگی پیگیر مطالب بسیار متنوع تلکسیران هستند از سیاست و اقتصاد گرفته تا ورزش و سبک زندگی، با منابع داخلی و خارجی معتبر.
  • تنوع بسترهای تبلیغاتی: از تبلیغات در بستر اخبار و گالری تصاویر خبری و صوتی گرفته تا ویدیوهای مهیج و جذاب دربیش از ۲۵ دسته بندی و ۴۵۰ موضوع ویدیویی.
  • هدفمند بودن تبلیغات در تلکسیران: امکان مدیریت بودجه تبلیغاتی با انتخاب گروه های مخاطب و مناطق جغرافیایی هدف بازار.
  • شفافیت : با دریافت گزارش های روزانه بازدید و کلیک کاربران از اددآپ.

مزیت تبلیغات ویدیویی چیست؟

  • امروزه تبلیغات ویدیویی بعنوان جذابترین و موثرترین روش تبلیغات برای بازاریابی درفضای مجازی شناخته شده است.
    روزانه میلیون ها نفر درسراسر کشور اخبار و رویدادهای مهم را از طریق اخبار ویدیویی دنبال و پیگیری مینمایند.
    تبلیغات ویدیویی به لحاظ انتقال محتوا با استفاده از المان های سمعی و بصری بیشترین مخاطب را در عرصه تبلیغات جذب نموده و تاثیرگذاری شگرفی در بازاریابی آنلاین دارد.
  • Microsoft : درسال ۲۰۱۷ ویدیوهای آنلاین بیش از ۷۲ % ترافیک اینترنت جهان را تشکیل داده است.
  • Amazon :پنجاه درصد کاربران اینترنت قبل از خرید اینترنتی به دنبال ویدیوهای تبلیغاتی معرفی محصول می‌باشند.

شیوه تبلیغات ویدیویی چگونه است؟

  • نوع اول، شیوه ترکیبی است که شامل مراحل ذیل می‌باشد:
  • مرحله یک: نمایش آگهی تبلیغاتی مشتری(بنر یا تیزر) در ۵ ثانیه ابتدایی Play ویدیو.
    مرحله دوم: پس ازپایان ۵ ثانیه اول نمایش، تیزر مشتری به بنر تبلیغاتی تبدیل شده و بالای صفحه نمایش قرار می گیرد و تا خاتمه ویدیو در معرض دید کاربران خواهد بود.
    مرحله سوم: در انتهای ویدیو، آگهی تبلیغاتی مشتری یکبار دیگر به شکل بنر برای کاربر نمایش داده می شود.
  • نوع دوم: همانند مرحله یک می باشد.
  • نوع سوم: در زمانی که کاربر ویدیو را Pause(متوقف) می‌نماید، بنر تبلیغاتی مشتری در صفحه نمایش ظاهر می شود و تا زمان Play مجدد، آگهی درصفحه نمایش در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد.
  • نوع چهارم: شامل نوع اول و سوم می باشد.
  • نوع پنجم: پخش کامل تیزر تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای مشتری به صورت اجباری قبل ازنمایش ویدیوی اصلی.

چگونه می‌توانیم کمپین های تبلیغاتی را هدفمند نمائیم؟

  • براساس انتخاب منطقه جغرافیایی:
  • در این شیوه مشتری می‌تواند به جای تبلیغات در سراسر کشور، استان محل فعالیت خود و یا چند استان را بعنوان بازار هدف انتخاب نماید در این صورت آگهی های تبلیغاتی تنها برای کاربران آن استان نمایش داده می شد که در این صورت هزینه کمپین های تبلیغاتی از مدیریت مناسب تری برخوردار می‌گردد. بطور یقین این شیوه برای مشتریانی که بازار محصولات و خدمات ایشان دارای محدوده جغرافیایی خاصی در کشورمی باشد، مناسب خواهد بود.
  • براساس دستگاه ارتباطی کاربران:
  • در این شیوه مشتری می تواند تعیین کند کاربرانی که وارد سایت تلکسیران می‌شوند متناسب با کدام وسیله ارتباطی مانند، گوشی های موبایل (سیستم عامل آی او اس و یا اندروید)، کامیپوتر و.... آگهی تبلیغاتی را ببینند.
  • براساس مدیریت بودجه کمپین های تبلیغاتی:
  • در این شیوه مشتری می تواند میزان هزینه بودجه کمپین تبلیغاتی خود را به صورت روزانه و ماهانه تعیین و مدیریت نماید.

شیوه کنترل و نظارت برکمپین تبلیغاتی چگونه خواهد بود و مشتری چگونه می تواند بر درستی انجام تبلیغات نظارت داشته باشد:

  • در گروه تبلیغاتی اددآپ همه چیز با دقت و شفافیت مدیریت می‌شود و گزارش بازدیدهای انجام شده به صورت منظم و روزانه به آدرس ایمیل مشتریان ارسال می‌گردد.

شیوه درخواست تبلیغات در تلکسیران چگونه می باشد؟

  • مشتریان می‌توانند با ثبت نام در سایت اددآپ، سفارش کمپین تبلیغاتی خود را ثبت کنند.
  • و یا مشتریان می‌توانند با برقراری تماس مستقیم با واحد فروش اددآپ، ضمن دریافت مشاوره های مورد نیاز، امور اجرایی تبلیغات را به کارشناسان فروش اددآپ واگذار نمایند.

آیا گروه تبلیغاتی اددآپ بطور مستقیم نسبت به تهیه بنر و یا تیزر تبلیغاتی برای مشتریان خود نیز اقدام می‌نماید؟

  • پاسخ مثبت بوده و گروه تبلیغاتی اددآپ با بهره گیری ازگروه های متخصص خود، آمادگی آنرا دارد که ضمن دریافت نقطه نظرات آگهی دهندگان محترم، نسبت به طراحی و اجرای بنر و تیزر تبلیغاتی مشتریان و ارائه مشاوره های لازم اقدام نماید.

قوانین تبلیغات، تعرفه، هزینه، ضریب، تخفیف‌های در نظر گرفته شده، و شیوه های پرداخت هزینه های تبلیغات چگونه می‌باشد؟

  • اطلاعات این بخش درسایت و کاتالوگ تبلیغاتی گروه اددآپ موجود می‌باشد و مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به بخش قوانین و تعرفه ها، اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

بنر و تیزرهای مشتریان برای تبلیغ درسایت تلکسیران می بایستی دارای چه مشخصات فنی و محتوای باشند؟

  • اطلاعات این بخش نیز درسایت و کاتالوگ تبلیغاتی گروه اددآپ موجود می‌باشد و مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به بخش قوانین و تعرفه ها، اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

آیا تلکسیران و اددآپ دارای مجوز فعالیت معتبرمی باشند؟

  • بله پایگاه خبری تلکسیران و گروه تبلیغاتی اددآپ هر دو وابسته به شرکت سهامی داده پردازی دیده بان می باشند و این شرکت نیز مطابق جواز بهره‌بردازی شماره ۸۱۹۶۸ دارای مجوز فعالیت از معاونت امورمطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

محدودیتی در ارائه تعداد بنر و یا تیزر تبلیغاتی از طرف مشتری وجود دارد؟

  • خیر، مشتری می‌تواند برای انجام تبلیغات در تلکسیران از بنر و تیزرهای متنوع که احتمالا برای محصولات و خدمات گوناگون خود طراحی کرده است برای نمایش استفاده نماید.

آیا این امکان وجود دارد که در میانه کمپین تبلیغاتی، بسترهای تبلیغات تغییر یابد، بعنوان مثال از تبلیغ دربستر روزنامه به تبلیغ در بستر ویدیو تغییر یابد؟

  • بله با هماهنگی با واحد تبلیغات، این شرایط نیز امکان پذیر می‌باشد.