تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی چیست؟

امروزه تبلیغات ویدیویی بعنوان جذابترین و موثرترین روش تبلیغات برای بازاریابی در فضای مجازی شناخته می‌شود. روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر کشور اخبار و رویدادهای مهم را از طریق اخبار ویدیویی دنبال و پیگیری می‌نمایند.
تبلیغات ویدیویی به لحاظ انتقال محتوا با استفاده از المان‌های سمعی و بصری بیشترین مخاطب را در عرصه تبلیغات جذب می‌نمایند و تاثیرگذاری شگرفی در بازاریابی آنلاین دارد.
YouTube : روزانه صد ها میلیون نفر از مردم سراسر جهان بیش از 500 میلیون ساعت ویدیو تماشا می کنند.
Hubspot : حدود ۷۸ % از مردم جهان هر روز ویدیوهای آنلاین را تماشا می‌کنند.
Microsoft : درسال ۲۰۱۷ ویدیو های آنلاین بیش از ۷۲ % ترافیک اینترنت جهان را تشکیل داده‌است.
Amazon : در حدود ۵۰ % کاربران اینترنت قبل از خرید اینترنتی به دنبال ویدیوهای تبلیغاتی معرفی محصول می‌باشند.

Video Baner

سرویس ما به شما دراین بخش

پایگاه خبری تلکسیران روزانه هزاران محتوای ویدیویی جذاب و پربیننده داخلی و خارجی را در سایت خود برای بازدید کاربران ایرانی به نمایش می گذارد، پیشنهاد ما به شما:
نمایش ۵ ثانیه‌ای تیزر تبلیغاتی و یا بنر ثابت در ابتدا پخش ویدیو های تلکسیران، به نحوی که کاربران به محض کلیک بر روی هر ویدیو، در ابتدای تیزر و یا بنر تبلیغاتی شما را رویت و با شرکت شما آشنا شده و سپس ویدیو منتخب را تماشا می‌کنند.

مزیت های این نوع تبلیغات

  • در صفحه اخبار تصویری تلکسیران، میلیون ها نفر برند شما را در سراسر ایران مشاهده می‌کنند.
  • لینک سایت شما بر روی بنر تبلیغاتی جانمایی شده و کاربر با کلیک روی آن به سایت شما مراجعه می‌کند.
  • در سایر روش‌های تبلیغاتی، بنر تبلیغاتی مشتری در جانمایی و یا دسته بندی‌های مختلف چندین بار به نمایش گذاشته می‌شود و با هر بار نمایش، یک نوبت بازدید برای مشتری محاسبه می‌گردد، این درحالیست که مخاطب قبلا" بنر تبلیغاتی را یکبار در قسمت های دیگر دیده و به طور یقین تبلیغات در سایر جانمایی‌ها، بی‌اثر بوده‌است . اما ثبت هرنمایش در تلکسیران فقط و فقط به ازای ورود هر IP محاسبه و فقط یکبار هزینه از مشتری بابت تبلیغات هدفمند دریافت می‌شود .
  • گزارش تعداد نمایش و کلیک های انجام شده به صورت روزانه از منبع گوگل آنالیتیک برای شما ارسال خواهد شد. همچنین شما می‌توانید همزمان و به صورت آنلاین تعداد بازدید و کلیک های انجام شده کاربران از تبلیغات برند را رصد و کنترل نمایید.